piątek, 20 września 2013

And I Will Wait

Już niebawem, za chwil parę h&m otworzy w Polsce swój dział +home+ 
Gdy zauważyłam informację w sieci odnośnie otwarcia szybko zajrzałam na zagraniczną stronę h&m, by móc zobaczyć co takiego czeka na nas po otwarciu działu. Znalazłam kilka rzeczy, które koniecznie znajdą się w moim wnętrzu.  Kolekcja utrzymana jest w klimatach loftowych i vintage. Swoją drogą w Polsce zaczął się wielki boom na tego typu klimaty. Ciekawa jestem jak szerokie jest polskie grono wielbicieli takiej stylistyki. Czy zagości u nas na dłużej czy też będzie chwilowym epizodem? 
Warto wspomnieć o stylizacjach jakie możemy zobaczyć na stronie. Atrakcyjne kadry, ciekawe światło, Jednak większość nastroju w moim odczuciu budują meble niż same akcesoria z h&m.
Poniżej mój MUST HAVE:




via H&M


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń